نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

آژانس های مسافرتی در ایرلند ادعا می کنند که رایانیر 20 میلیون یورو بازپرداخت می کند

[ad_1]

آژانس های مسافرتی در ایرلند ادعا می کنند که شرکت رایانیر 20 میلیون یورو بازپرداخت طلبکار است
آژانس های مسافرتی در ایرلند ادعا می کنند که شرکت رایانیر 20 میلیون یورو بازپرداخت طلبکار است. تصویر: Pixaby

آژانس های مسافرتی در ایرلند ادعا می کنند که رایانیر 20 میلیون یورو بازپرداخت می کند.

نمایندگی های مسافرتی در ایرلند همچنان مشکلات پرداخت بازپرداخت به مشتریانی را که با شرکت هواپیمایی بودجه Ryanair رزرو کرده اند گزارش می کنند و می گویند که آنها با “مکانیزم های دست و پاگیر” آن مشکل داشته اند.

انجمن آژانس های مسافرتی ایرلند (ITAA) از Ryanair خواسته است “صادقانه و منصفانه” با مشتری رفتار کند و گفت که اقدامات این شرکت حمل و نقل ارزان قیمت هم آجر و هم خمپاره انداز و هم آژانس های مسافرتی آنلاین را تهدید می کند.

وی با انتقاد از “پروازهای شبح” رایان ایر “” از ابتدای شیوع همه گیر “، که با تعداد کم مسافر یا بدون مسافر ادامه داشت ، به این معنی است که مشتریانی که پروازهای خود را برای رعایت محدودیت های سفر از دست می دهند ، با ادامه پرواز حق بهبود ندارند.

ITAA با بیان اینکه “در عوض ، به مشتریان این فرصت داده می شود تا تعطیلات خود را دوباره برنامه ریزی كنند یا از شركت هواپیمایی کوپن دریافت كنند.” لغو باید بازیابی شود. “

ITAA می گوید که آژانس های مسافرتی آن هزاران پرونده قضایی را به شرکت رایان ایر ارسال کرده اند تا با پرداخت “جبران بازپرداخت هزینه های آژانس های مسافرتی و مشتریان” از مشتریان خود ، هزینه های رزرو پرواز را تحت تأثیر قرار دهند.

به گفته ITAA ، یک آژانس مسافرتی کوچک در مونستر که 60 هزار یورو بدهکار است ، یک آژانس مسافرتی متخصص در تورهای مدرسه ای که منتظر بازپرداخت 500000 یورویی است و یک “آژانس مسافرتی برجسته” که برای 1400 مشتری در انتظار بازپرداخت است ، تحت تأثیر قرار گرفته اند. که می گوید 100 نفر از اعضای نمایندگی آن “تقریباً 20 میلیون یورو” برای بازپرداخت Ryanair بدهکار هستند.

ITAA گفت که با کمیسیون تنظیم مقررات هواپیمایی (CAR) برای دستیابی به یک راه حل و ارتباط با وزارت حمل و نقل ایرلند و همچنین تماس مستقیم با Ryanair بحث و گفتگو کرده است.

پت داوسون ، مدیر عامل ITAA ، گفت: “ما می خواهیم با Ryanair کار کنیم تا هزینه ای را برای مشتریان بازپرداخت کنیم. اما ما باید از مکانیسم های Ryanair استفاده کنیم ، که دست و پا گیر هستند.

“ما از مشتریان خود می خواهیم که با ما مدارا کنند. ما بازپرداخت ارائه می دهیم اما زمان بر است. در حال حاضر ، آژانس های مسافرتی ایرلند تمام تلاش خود را می کنند تا هزینه های مشتریان در اسرع وقت جبران شود. حمایت از مشتری اولویت اصلی ما است. این مشکل علاوه بر شرکت های مسافرتی آنلاین ، آژانس های مسافرتی خط مقدم را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. “


از اینکه وقت خود را برای خواندن این اخبار اختصاص دادید متشکرم: “آژانسهای مسافرتی در ایرلند می گویند که Ryanair 20 میلیون یورو به عنوان بازپرداخت بدهکار است.” برای اخبار روزانه بیشتر در انگلیس ، اخبار روز اسپانیا و اخبار جهانی ، به این سایت مراجعه کنید صفحه اصلی اخبار هفتگی یورو.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *